sâmbătă, 9 mai 2009

Primul concurs international de patinaj artistic pe gheata

Imi cer scuze ca nu va pot arata tot ceea ce v-am anuntat ca veti vedea, insa va invit sa urmariti programul artistic de la Rooster Cup Paris 2009 International Figureskating Contest desfasurat la Paris intre 30 aprilie si 3 mai. Printre tarile participante s-au aflat: Franta, Rusia, Italia, Elvetia, Belarus, Ukraina si Romania. Eu am reusit performanta de a ma clasa pe locul XI din 21 de participante. Va urez vizionare placuta!


http://www.ffsg.org/disciplines/artistique/resultats/html_Rooster_cup/CAT002RS.HTM

2 comentarii:

Daria spunea...

Bravo Larisa ! Iubesc acest sport si visez sa-mi dau si eu copilul la patinaj, insa din pacate nu stiu daca o sa am posibilitatea nefiind din Bucuresti sau alt oras cu patinuar si cluburi de acest fel. Dar tu ai avut aceasta sansa si esti tare draguta pe gheata, asa ca mult succes in continuare si sa nu te lasi, sa mergi mai departe, sa ne reprezinti tara cat mai sus si cat mai departe !
Felicitari !

Andreea spunea...

Felicitari ! Mult succes in continuare !